بی کسی

design ✘ mail ✘ profile ✘ home


سلام دوستان امروز مي خواهم براتون يه داستان كه تقريبا يك معما است و واقعيت است را تعريف كنم :

روزي يك پسر داشت در خيابان راه مي رفت كه يكدفعه زنگ خانه اي را زد وگفت :سلام ببخشيد خانم شما به يك كارگر نياز نداريد؟؟زن گفت نه نياز نداريم!

پسرگفت امامن خيلي خوب كار مي كنم وشما مي توانيد به من اعتماد كنيد درضمن من باحقوق خيلي كم هم كار مي كنم!!زن گفت نه ما يك كارگر داريم  كه خيلي هم ازاو راضي هستيم و نيازي به كارگر نداريم!

خلاصه پسر خيلي اصرار كرد اما زن همان جواب هاي قبلي را مي داد دركنار خانه زن يك دارو خانه وجود داشت  كه صاحب آن شاهد اين ماجرا بود پسر را صدا كرد وبه او گفت:پسر جان من ديدم تو به كار علاقه زيادي داري و من ميخواهم به تو نظري دهم تو مي تواني براي كار به دارو خانه من بيايي و هر كاري را كه مايل هستي انجام دهي!!

خوب به نظر شما پسر به مرد چه جوابي ميدهد؟؟ مثبت يا منفي؟؟

پسر به مرد جواب رد مي دهد مي دانيد چرا؟؟؟؟؟؟؟!!!

پسر به مرد مي گويد:آقا من از شما متشكرم ولي من دنبال كار نمي گردم ودر همين خانه اي كه تقاضاي كار كردم كار مي كنم..مرد ازاين حرف پسر خيلي خيلي تعجب كرد وپسر ادامه داد من مي خواستم ببينم كاري كه ميكردم خوب بوده ومن از راه كسب روزي حلال اين در آمد را به دست آوردم يانه !!؟؟..

خوب اميدوارم اين داستان درس عبرتي باشد براي بعضي از آدم ها كه نمي دانند روزيشان حلال است يا حرام!!!!!


برچسب‌ها: <-TagName->
+ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,| 22:20|شیوا|


 

 

سلام دوست من

 

امروز خيلي منتظرت بودم كه با من حرف بزني.مي گويي نه؟!

 

خوب باهم امروز را مرور مي كنيم............

 

صبح كه از خواب بيدار شدي خيلي خواب آلود بودي وبراي نماز مادرت صدايت زد تا بلند شوي اما تو با بي حو صله گي هم به مادرت بي ادبي كردي وهم براي نماز بلند نشدي!!

 

با خودم گفتم كه شايد ميخواهي كمي بخوابي وبعد بلند شوي ونماز بخواني وبا من صحبت كني اما ديدم كه بعد خوابيدي تا صبح ساعت10 با اخمويي روبه ساعت نگاهي كردي وبلند فرياد زدي كه چرا مادرت زود تر صدايت نزده است؟

 

من از كارتو خيلي ناراحت شدم ولي گفتم شايد فرصت نكرده اي تا با من حرف بزني!!وبعدديدم كه بايك وضع خيلي مبتذلوارد كوچه وخيابان شدي مي خواستم با تو قهر كنم اما دلم نيامد....خلا صه بعداز به گناه انداختن جوان هاي ديگر به خانه برگشتي من كه اميدوار بودم براي نماز ظهر بامن هم كمي حرف بزني بعداز ديدن تو كه داري در موقع اذان به نوار هاي ترانه كه به قول تو مجاز هست كه نيست گوش مي دهي اميدم نا اميد شد اما بازهم صبر كردم آخر من تورا دوست داشتم اما در آخر ديدم تو مرا دوست نداري من هم باتو قهر شدم..بگذريم تونماز ظهرت را نخواندي

 

بامن هم حتي يك كلام صحبت نكردي وبعد هم گرفتي و خوابيدي

 

تا شب اما يك دفعي بلند شدي اول فكر كردم مي خواهي با من حرف بزني اما نه تو مي خواستي با دوستانت پيامك بازي كني!!!!

 

ودوباره خوابيدي..........شب كه بيدار شدي گفتم مي خواهي نماز بخواني!!تو حتي نماز ظهرت راهم نخواندي ونسبت به من خيلي بي توجه بودي!!خلاصه كارهاي شبت رو هم به رويت نمي آورم تا نصفه شب كه مي خواستي وبخوابي گفتم الان فرصت خوبي است كه با من درد و دل كني كه حتما درمواقع ديگر از ديگران خجالت مي كشيدي كه مبادا به حرف هاي تو گوش دهند اما تو باز خوابيدي

 

دوست من!!

 

تونسبت به من خيلي بي اهميت بودي اما من دربرابر تو خيلي صبور بودم واين بود كار هاي تو در طول روز اميد وارم به كار هاي اشتباه خود پي برده باشي!!!!!!!!

 

راستي...مرا شناختي؟؟؟                كمي فكر كن!!!

 

من دوست تو دوستدار تو همدم تو مونس تو وخداي تو هستم!!!!

 

لطفا در مورد كارهايت فكر كن!!!!!.........

 

دوستان خواننده

 

لطفا نظرات و عقايد خود را در مورد اين نوشته بيان كنيد....

 

متشكرم .....

 

(شیوا)

 

آنهايي كه اين پست من را نخوانده اند حتما بخوانند  فرصت خوبي است براي شما!!



برچسب‌ها: <-TagName->
+ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,| 22:18|شیوا|


در صنعت براي تهيه انواع شكلات از درصدهاي مختلف پودر كاكائو، كره كاكائو، شكر، شيرخشك و مواد نگهدارنده و طعم‌دهنده استفاده مي‌شود.

          
 شكلات‌هاي كاكائويي يكي از لوكس‌ترين شيريني‌هايي است كه اين روزها انواع و اقسام آن را در قنادي مي‌بينيم. شكلات تلخ، سفيد، شيري، مغزدار، طعم‌دار و ميوه‌اي در گروه شكلات‌هاي پرفروشي است كه براي پذيرايي عيد انتخاب مي‌شود. اما چه نوع شكلاتي بهتر است؟ چرا برخي شكلات‌ها گران و برخي ارزان‌قيمت است؟ چگونه مي‌توان يك شكلات مرغوب را تشخيص داد؟ آيا شكلات براي سلامتي مضر است؟

هر شيريني كوچكي كه در تركيب آن كاكائو به كار رفته باشد، شكلات نام دارد. در صنعت براي تهيه انواع شكلات از درصدهاي مختلف پودر كاكائو، كره كاكائو، شكر، شيرخشك و مواد نگهدارنده و طعم‌دهنده استفاده مي‌شود.

البته اين را بدانيد كه در همه شكلات‌ها از كره كاكائو استفاده نمي‌شود. كره كاكائو به دليل قيمت بالايي كه دارد، دردرصدهاي مختلف و در شكلات‌هاي گران‌قيمت استفاده مي‌شود. شكلات‌هايي كه اين روزها با قيمت‌هايي به صرفه عرضه مي‌شود، اغلب حاوي روغن‌هاي گياهي همچون روغن پالم است كه معادل يا جايگزين كره كاكائو شده‌ است.

شكلات‌هايي با طعم مختلف

شكلات تلخ: اين شكلات رنگ قهوه‌اي تيره و طعم غني و خوشايندي دارد و بهترين نوع شكلات است. شكلات تلخ در مقايسه با ساير شكلات ها، از كاكائوي بيشتري تهيه شده، بنابراين ميزان پلي فنل و آنتي اكسيدان‌هاي آن كه نقش ضد سرطاني دارد، زيادتر و فوايد تغذيه‌اي آن بيشتر است. اين شكلات بر خلاف تصورعامه، حاوي شكر و چربي بوده و مصرف زياد آن چاق‌كننده و براي ديابتي‌ها محدوديت دارد.

شكلات سفيد:
اين شكلات ظاهري سفيد رنگ داشته و اگر حاوي كره كاكائو باشد، هيچ نوع ماده رنگي در آن به كار نرفته و پايه اصلي آن از كره كاكائو تهيه شده است. شكلات سفيد به دليل درصد بالاي چربي چندين برابر شكلات‌هاي ديگر كالري داشته و بسيار چاق‌كننده است.

شكلات شيري: اين شكلات شيري رنگ و درصد شيرخشك آن بيشتر است. شير افزوده شده به اين شكلات به طور چشمگير موجب افزايش ارزش تغذيه‌اي اين محصول نمي‌شود و استفاده از آن براي افرادي كه به پروتئين شير حساسيت دارند، منع مصرف دارد.

شكلات قهوه: يكي از خوشمزه‌ترين شكلات‌هاست. هنگامي كه آن را از بسته‌اش خارج مي‌كنيم، بوي دلپذير قهوه به مشام مي‌رسد. اين شكلات سرشار از كافئين بوده و مصرف به اندازه آن نشاط‌آور و رفع‌كننده خستگي است.البته اين را بدانيد كه مصرف بيش از حد آن اعتيادآور بوده و در صورت عدم دسترسي به آن خستگي و افسردگي در كساني كه آن را زياد مصرف مي‌كنند، پديد مي‌آيد.

شكلات مغزدار: نسل جديدي از شكلات است كه به رنگ تيره و سفيد در بازار يافت مي‌شود. مغزهاي درسته فندق يا بادام در ميان آن به كار رفته و موجب افزايش ارزش تغذيه‌اي محصول مي‌شود. تنها عيب اين شكلات آن است كه اگر مغز به كار رفته در آن تلخ باشد كام شما را شيرين نخواهد كرد.

شكلات ميوه‌اي: يكي از بهترين شيريني‌ها براي پذيرايي است. در اين نوع شكلات، پوششي از كاكائو در اطراف ميوه‌هاي خشك وجود دارد. اين شيريني به دليل ميزان كم كاكائو و شكر، در مقايسه با انواع شكلات‌ها كالري كمتري داشته و از طرفي ميوه درون آن موجب افزايش ارزش تغذيه‌اي محصول مي‌شود.

 


برچسب‌ها: <-TagName->
+ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,| 22:18|شیوا|


 

 

زندگی را نخواهیم فهمید اگر از همه گل‌های سرخ دنیا متنفر باشیم فقط چون در کودکی وقتی خواستیم گل‌سرخی را بچینیم خاری در دستمان فرو رفته است؟

زندگی را نخواهیم فهمید اگر دیگر آرزو کردن و رویا دیدن را از یاد ببریم و جرات زندگی بهتر داشتن را لب تاقچه به فراموشی بسپاریم فقط به این خاطر که در گذشته یک یا چند تا از آرزوهایمان اجابت نشدند.

زندگی را نخواهیم فهمید اگرعزیزی را برای همیشه ترک کنیم فقط به این خاطر که در یک لحظه خطایی از او سر زد و حرکت اشتباهی انجام داد.

زندگی را نخواهیم فهمید اگر دیگر درس و مشق را رها کنیم و به سراغ کتاب نرویم فقط چون در یک آزمون نمره خوبی به دست نیاوردیم و نتوانستیم یک سال قبول شویم.

زندگی را نخواهیم فهمید اگر دست از تلاش و کوشش برداریم فقط به این دلیل که یک بار در زندگی سماجت و پیگیری ما بی‌نتیجه ماند.

زندگی را نخواهیم فهمید اگر همه دست‌هایی را که برای دوستی به سمت ما دراز می‌شوند، پس بزنیم فقط به این دلیل که یک روز، یک دوست غافل به ما خیانت کرد و از اعتماد ما سوءاستفاده کرد.

زندگی را هرگز نخواهیم فهمید اگر فقط چون یکبار در عشق شکست خوردیم دیگر جرات عاشق شدن را از دست بدهیم و از دل‌بستن بهراسیم.

زندگی را نخواهیم فهمید اگر همه شانس‌ها و فرصت‌های طلایی همین الان را نادیده بگیریم فقط به این خاطر که در یک یا چند تا از فرصت‌ها موفق نبوده‌ایم.

فراموش نکنیم که بسیاری اوقات در زندگی وقتی به در بسته‌ای می‌رسیم و یک‌صد کلید در دستمان است، هرگز نباید انتظار داشته باشیم که کلید در بسته همان کلید اول باشد. شاید مجبور باشیم صبر کنیم و همه صد کلید را امتحان کنیم تا یکی از آنها در را باز کند. گاهی اوقات کلید صدم کلیدی است که در را باز می‌کند و شرط رسیدن به این کلید امتحان کردن نود‌ و نه کلید دیگر است. یادمان باشد که زندگی را هرگز نخواهیم فهمید اگر کلید صدم را امتحان نکنیم فقط به این خاطر که نود و نه کلید قبلی جواب ندادند. از روی همین زمین خوردن‌ها و دوباره بلندشدن‌هاست که معنای زندگی فهمیده می‌شود و ما با توانایی‌ها و قدرت‌های درون خود بیشتر آشنا می‌شویم.



برچسب‌ها: <-TagName->
+ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,| 22:15|شیوا|



  1. سریال افسانه دونگ یی یا دانگ یی که به سریال بازگشت شوم هم معروف هست محصول سال ۲۰۱۰ کشور کره میباشد این سریال از ۱۴ اردیبهشت پنجشنبه ها ساعت ۴۵ :۲۰ پخش میشود

    این سریال نیز مانند سریالهای کره ای که در ایران پخش شده به احتمال زیاد دارای طرفداران زیادی خواهد بود خانم هان هی جو نیز به علت جذابیتهای بصری که دارد علاقه مندان زیادی را به خود جذب خواهد کرد

    زنان کره ای همیشه در ایران طرفداران زیادی داشتند مثل اوشین در سریال سالهای دور از خانه یا یانگوم در سریال جواهری در قصر  یا سوسانو در سریال افسانه جومونگ  اینبار نیز نوبت به خانوم دونگ یی رسیده

    خانوم دونگ یی با نام اصلی هان هی جو در سال ۲۰۱۰ با بازی در این سریال محبوبیت زیادی در کشور کره به دست اورد او متولد ۲۲ فبریه سال ۱۹۸۷ در شهر Cheongju واقع در جنوب کره هست مادر دونگ یی  در یکی از مدارس خصوصی معلم هست و پدرش افسر ارتش میباشد

    مشخصات دونگ یی

    قد : ۱۷۲ سانتی متر

    گروه خونی : A مثبت

    منبع : nosh.ir

     


برچسب‌ها: <-TagName->
+ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,| 21:37|شیوا|


 ام بازیگر:한효주 / Han Hyo Joo (Han Hyo Ju)

شغل: بازیگر و مدل

تاریخ تولد:۲۲/ فوریه/ ۱۹۸۷ میلادی (۳/اسفند/۱۳۶۵ شمسی)

مکان تولد: کره ی جنوبی (Cheongju)

قد: ۱۷۲ سانتی متر

وزن: ۴۸ کیلوگرم

گروه خونی:

A

خانواده: پدر-مادر- برادر کوچک تر

دین: مسیحیت

استعدادها: پیانو-گفت وگوی روایت های افسونگری- نویسندگی-دویدن-شمشیربازی

سرگرمی ها:آواز خواندن- نویسندگی و کتاب خواندن

مکان تحصیلات: دانشگاهDong Gook (کارهای هنری و قسمت فیلم)

زبانها: کره ای و ژاپنی

سریالها:

Postman to Heaven (SBS, 2010)

Dong Yi (MBC, 2010

 

 

 

 

خرید سریال کره ای تاریخی دانگ یی - Dong Yi

خرید سریال کره ای تاریخی دانگ یی - Dong Yi

خرید سریال کره ای تاریخی دانگ یی - Dong Yi

 

خرید سریال کره ای تاریخی دانگ یی - Dong Yi

خرید سریال کره ای تاریخی دانگ یی - Dong Yi

 

عکس هایی از سریال دونگ یی-www.jazzaab.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب‌ها: <-TagName->
+ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,| 21:26|شیوا|


 

آموزش هنر گل چینی

خمیر گل چینی 

مواد لازم برای خمیر: 
- نشاسته آسیاب شده یک لیوان 
– چسب چوب، یک لیوان 
– آب، نصف لیوان 
– گلیسرین، 5/1 قاشق غذاخوری 
– آبلیمو، یک قاشق غذاخوری 
– وازلین بچه ( تیوپی) 
– رنگ روغنی نقاشی 
– یک تکه نایلون ضخیم 
– یک وردنه کوچک. 

طرز تهیه خمیر :

ابتدا نشاسته را بوسیله الک ریز چندین بار به خوبی الک نموده تا 
ذرات درشت آن جدا شود. سپس سایر مواد را (به جز وازلین) به آن افزوده و در ظرف مناسبی به خوبی مخلوط کرده تا خمیری صاف و یک دست بدست آید 
. اینک یک ظرف لعابی یا تفلون را بوسیله کمی وازلین چرب نموده و مواد را درون ظرف بریزید. اکنون مایع بدست آمده برای پخت آماده است. روش پخت 
خمیر گل چینی به این صورت است که ظرف مورد نظر را با شعله ملایم به آرامی حرارت داده و مرتباً به هم می زنیم تا خمیر ته نگیرد و خمیر لطیفی به دست آید. 
نکته: بهترین زمان استفاده از این خمیر یک روز پس از پخت آن می باشد.


برچسب‌ها: <-TagName->
+ جمعه 14 مهر 1391برچسب:,| 11:8|شیوا|